Zoals vaker het geval is kreeg ik van Dalco Food B.V. de vraag of ik de bestaande en nieuwe snacks opnieuw zou willen fotograferen op een frisse en originele wijze, passend bij de communicatie doelstellingen van het bedrijf. De foto’s moesten ingezet worden voor diverse doeleinden zoals de nieuwe beurs stand, de website en een passende ‘give-away’ voor op de beurs. Dit zijn erg leuke opdrachten. Hoe ga ik dan te werk? Ik zoek een denktank-brainstorm-team bij elkaar en heb hen voorgesteld bij de opdrachtgever. Met dit team bedenken we een concept dat in alle communicatie uitingen als basis kan dienen. In dit geval bestond deze samenwerking uit Eric Huysdens van Huyswerk Communicatie en Studio Michael Bueters. Zodra Dalco groen licht gaf voor dit concept is ieder ’teamlid’ aan de slag gegaan met zijn of haar eigen discipline. In mijn geval was dit dus de fotografie. Hieronder vind je een leuk filmpje hoe ik drie dagen gefotografeerd heb met stylist Michael Bueters. En het resultaat mag er wezen. Kijk zelf maar.